Merhaba güzel
Annelerim. Henüz 16. Haftadayız ama belki 2-3 günde bir hareket hissediyorum doktorum 20 den önce çok zor dedi sizde durumlar nasıl? Bu arada sigara ile ilgili post açmak istemiyorum bırakamadığım icin nerdeyse çocuk kafasiz doğacak diyen bile olabilir forum çok sinirli bu konuda 🤣🤣🤣🤣🤣