Hanımlar 15 günlük oldu kızım asla uyumuyor gaz damlası aldım karnı aç değil yemesi güzel yapışık ikiz gibi geziyoruz memede. Birtek orda uyuyor yatağına koyunca uyanıyor. 15 gündür yatmıyorum hamilelikte aldığım kiloları hep verdim sürekli ağlıyorum yorgunluktan ölüyorum. Bütün evimin işi kalıyor 24 saat bebekle uğraşıyorum kuş uykusu var kızda resmen saatlerce yatırmaya çalışıyorum yatıyor 10 dkkaya kalkıyor . Sorduğum yakınlarımda hep dayan bi kaç aya geçicek diyorlar. Gün sayıyorum belki 40 ından sonra düzelir diye psikolojik kötü durumdayım . Fikri olan yada şunu yap diyen varmı yada şu zamanda geçer diyen aynı tarz olay yaşıyan.