Rumuz36 Gününüz nasıl geçiyor şuan kimimiz mutlu kimimiz mutsuz kimimiz bekleyiste kimimizde karamsar…
yokusbebek Rumuz36 Endişeliyim 🥹 Sürekli düşünüyorum bebeğimi sağlıcakla kucağıma alabilecek miyim diye 🥹 Sizin nasıl geçiyor?
Fasulyelendikk Rumuz36 Panda gibiyim ciddi anlamda yuvarlanıyorum resmen agrılarım oluyo üstüne yiyeceklerim kısıtlı canımın istediği seyleri yiyememek cok üzüyo ama az kaldı bebegime kavusacak olmak biraz hafifletiyo bu sıkıntılarımı
yokusbebek Rumuz36 Evet ben dee. Hiçbir şey yapasim edesim gelmiyor. Sanırım son aylara girince daha da artıyor bu his.
Suey Kötüyüm sabahtan beri gecmeyin kasık agrisi uzanıp dinlenmeme fırsat vermeyen sürekli oyun oynayalım anne diyen 5yaşinda canım oğlum yakınımda destek olacak kimsenin olmaması kafayı yemek üzereyim