seda_ay Az önce lavobaya gidince peçete sildikten sonra açık pembe oldu uygulamaya göre 4+2 yım pazartesi kan verdim beta 17 çıktı şuan adet gecikmemden 6 gün geçti yerleşme kanamasimi adetmi görüyorum yada kimyasal filanmi
SancarMom seda_ay ben 6 haftalıkken öğrendim bebeğimi regl oluyorum sanmıştım yerleşme kanamasıymış 1 hafta falan kanadı daha sonra kalp atışını duyduk o aralar kesildi doktorumda sorun olmadığını söyledi
CiciAnnis seda_ay benimde kırmızı pembe kanamam geldi doktora gittim sonra evde yine test yaptım kimyasal cikti
Sevgi3838 seda_ay canım benim 4+4 de beta 430 falan çıkmıştı. Doktora bi gorun bence. 4+0 da 53 çıkmıştı. seda_ay
seda_ay SancarMom doktora gitmeli miyim ilk gebeligim boş gebelikti ve kanamam oluyodu vajinal bakıyorlardı ve daha çok kanıyordu şimdi ondan korkuyorum gene alttan bakmak isterlerse diye
seda_ay SancarMom ozellerde hafta sonu diye kadın doğum doktorları yokmuş sadece doğum varsa ona gelip gidiyolarmis devlete gidincede vajinal bakiyor maalesef istemediğimi soyledim kaç kere ilk gebeliğimde geri git o zaman dediler her defasında alttan baktilar
SancarMom seda_ay devletler gerçekten mecbur kalınmadıkca gidilecek yerler değil . Pazartesi mutlaka gitmenizi öneririm umarım sorun olmaz 🙏🏻
seda_ay fatmakyn kimyasal olduğu belli değil benim kanamam var ya kimyasal ya yerleşmedir diye dusunuyoerum
Oksuruksurubu seda_ay acile gidin isterseniz kanamam var diyin 4 haftalığa göre betanız çok düşük kesenin bile gözükmesi gerekiyordu
seda_ay Kızlar gittim az önce devlete vajinal baktı rahim duvarin ince dedi kalinlasmamis ve kese filanda yok dedi şuan dusukmu uapiyosun kimyasalı yoksa normal adetmi diye kan aldılar birde sonucum cikicak beta yüksek olursa başka hastaneye gideyimmi