Ecesvn Kızlar selam, philips avent mi yoksa giyilebilir süt sağma pompaları mı ? Aventte kablo sorunu var , diğer giyilebilir pompalarda markaları hiç bilmiyorum çevremde kullanan da yok. Kullanan varsa yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Mervecimmm Ecesvn ben kızımda lansinoh pompa kullanmıştım oldukça memnundum.Bir tarafı sağarken diğer tarafa da vakumlu olanlardan koyuyordum.
NerminAyla Ecesvn ben miletus marka giyilebilir ikili göğüs pompası aldım 2.elden ama hiç kullanılmamıştı. 2 bine aldım. Acura marka şarjlı olanı vardı pek sevemedim son ayarda çalışmasına rağmen çekim gücü tatmin etmiyordu. Yeni aldığımı 5te çalıştırıyorum o bile acıtıyor fazla çekiyor
miamom Ecesvn e bebek in kendi markasi olan eller serbest elektrikli gogus pompasini aldık biz gecen günkü e bebek indiriminden happy mom markasi. Maglum eller serbest markayi düşünüyorduk ama 1000 tl lik ürün diğer ek gıda ürünleri ile beraber 770 tl gibi aşırı düşük bir rakama gelince aldık. E bebekte hala kendi ürünlerinde geçerli %25 indirim de devam ediyor, sadece süt pompası 750 tl ye düşüyor. Gelelim çekim gücüne. Benim çok bir beklentim açıkçası yoktu sadece Manuel fiyatına denk geliyor olduğu için aldım ama aldıktan sonra yaşadığım sitedeki kadınlar grubuna atınca baya kullanıcısı olduğunu ve baya da memnun olduklarını gördüm. Kendi göğsümde deneyemedim sadece çekim gücünü izlemek için eşimin göğsünde denedik vallahi onun gogsu bile tuttu bırakmadı 😂😂 baya iyi gibiydi ki komşularım da çok memnun olduklarını söylediler hep. Velhasıl kelam umarım güzel bir fikir olmuştur hepinize. Uygun fiyatıyla avent lansinoh veya bebebao ya çok güzel bir seçenek tercih ederseniz
surprizbebe Ecesvn oğlumda lansinoh kullanmıştım çok memnun kalmıştım. Bidaha çocuk düşünmüyoruz diye satmıştım. Bugün ebebek indiriminden şarjlı olanı aldım. Yorumlar güzel puan şahane.inşallah memnun kalırım doğuma 3 ay var
Momybaby miamom bende dün alacaktım, çok kararsız kalmıştım etrafta genelde 2bin civarı olan iyi markaları kullanan kişiler vardı.. 🤷♀️ uygun fiyatlı işime yarayan bir şey istemiştim. Yorumunuzu görünce keşke alsaydım dedim 😃
miamom Momybaby ay hala 750 tl 😁 baktım şimdi 😊 işinize yarar bence ya çok pahalılarina gerek yok bence de
himomyy Bende lansinoh markalı elektrikli sağma makinesini aldım canım , arkadaşım ondan memnun olduğunu söylemişti bende ondan aldım daha kullanmadım bakalım 2 ay sonra inşallah 🙏🏻
miamom 1Sendemi2 https://www.e-bebek.com/baby-mom-hands-free-gogus-pompasi-p-bym-lkd0102 foto yükleyemedim bağlantısı direkt budur happy mom hands free yazınca çıkıyor direkt
1Sendemi2 miamom Bi tek e bebekte yorumlar iyi almıştım hmn iade edeceğim boşuna gitmesin para 400 daha veririm en azından param çöp olmaz
miamom 1Sendemi2 yaaa kötü mü demisler ben kötü yorum görmedim çok 🥺🥺 komşularımda da çok memnuniyet duyunca iade etmedim ben, gerçi bana manuel fiyatına denk geldi iade etmezdim de zaten. Ben memnun kalırım inşallah 🙏
1Sendemi2 miamom çevrende kullanıp memnun kalan varsa ne güzel. Bende ebebek yorumlarını okudum harika bu fiyata kaçmaz dedem hmn aldım Ana sabah n12 hepsiburada ve trendyol da ürünün yorumları felaket olunca üzüldüm bi hevesle almıştım. Süz ne zmn kullanacaksınız