Arkadaşlar 6.Haftamdan itibaren kanama alanlarım vardı progestan kullanıyordum fitil olarak pazartesi günü kontrole gittiğimde geçtiğini ama yinede kullanmaya devam etmem erektiğini söyledi doktorum akşamına ise yine kanamam oldu acile gittim kalp atışlarımız çok şükür vardı ama bu seferde kanama alanım olduğu söylendi iğne ve progestan denildi eve döndüm dün akşam yine kırmızı bir akıntı gelmiş ama çok az sonra tuvaletimi yaparkende aktı gördüm ama çok dikkat edemedim ağrım sızım yok ama ara ara kahve rengi akıntılarım devam ediyor bazen uzun sümüksü bazen sıvı gibi minik minik geliyor ve internetten baktığım kadarıyla düşükte miğde bulantısı ve kusmada eşlik edebiliyormuş miğde bulandım 2 3 saattir inanılmaz derece vardı yemek yemeyi zorladım geçti ağrı olmadan düşük mümkün mü düşük yaparken belirtileriniz nelerdi bebeğim şuan 10+3 günlük