bagul06 Merhaba ben 5-6 haftalik hamileyim ama sol tarafimda agrilar var. Dış gebelik olabilirmi yada çocuk mu büyüyor acaba ilk hamileligim ve korkuyorum.
myangelson bagul06 çok fazla şiddetli olmadığı sürece veya lekelenme olmadığı sürece ağrılar normal 8 haftaligim benim de sancılarım ağrılarım oluyor
Sedadvc bagul06 keseyi gördünüz mü? Eğer kese gorunduyse dış gebelik olma ihtimali yok. Yerleşme ağrısıdır.
bagul06 ruveyda123 ya öyle aşırı şiddetli ağrılarım yok kanamam da hiç olmadı insan tereddüte düşüyor bazen işte
myangelson bagul06 normal bu tarz ağrılar sancılar dediğim gibi çok şiddetli olursa kivrandiracak şekilde o zaman önemli