1palyaco 1 aylık bebeğim beni 5dk anca emiyor sonra ayaklarını kendine çekip ağlamaya başlıyor . Sütüm geliyor yine de böyle yapıyor . Biberon ile beslenince çok nadir öyle yapıyor. Meme reddi falan mı? Veya gaz mı ya da başka birşey mi?
Busragokhan0911 1palyaco bence aşırı gazı var. Karnını ovalayıp bacaklarını hafifçe karnına doğru ittirin. Bir de ben rezene çayı içiyorum iyi geliyor kızıma. Benim kızım da öyle. Çok gazlı. Emerken memeyle kavga ediyor sonra ağlıyor. Böyle yapınca en az 6-7 kere haz geliyor ve rahatlıyor ☺️
ruveyda123 1palyaco gazı var bebeğinizin probiyotik, gaz damlası kullanabilirsiniz doktorunuza danışıp bol bol karın masajı yapın
1palyaco Busragokhan0911 evet bu arada aşırı gazı var damla falan kullanıyoruz ama çok etki etmedi . Bende gazdır diye düşündüm ama emin olamadım inşallah ondandır ve geçer bian önce biberon vere vere göğsümü red etmesinden korkuyorum 😞