Kızlar muaneye özel hastaneye gidiyorum fakat ilk gebeliğim de gittiğim doktor yok bunu çok isterdim ama emekli olmuş ayrılmış sadece geceleri geliyor muş acil bir durum oldukça almıyor muş şimdi benim gittiğim özel hastanede dört farklı doktor var kadın doğum ama devlet gibi çok detaylı ve ilgili bakmıyorlar yani sizin gittiğiniz hastanedeki doktorlar nasıl özele gidenler ne kadar sürede muayene oluyorsunuz benim girmem de çıkmam bir oluyor yani devlet gibi ama önceki doktorum öyle değildi yarım saat içerde kalıyordum verdiğim paraya üzülüyorum herşey yolunda diyip ilacımı yazıp gönderiyorlar. Devlete gidip memnun kalan var mı? Sanırım yavaştan devlet hastanesi araştırmam gerek