zgdndrm Elbette ki vardır ama ben yaptırmanızı tavsiye ederim..Herkes sakat olsa aldıracak mısın sanki gözüyle bakıyor..Konumuz bu değil ki elbette kiyamayan çok kişi olacaktir ama ne kadar erken teşhis o kadar iyidir..En azından anne nelerle karsilacagini bilir kendini en iyi şekilde hazırlar..Sudan çıkmış balığa dönmez ve evladına faydali bir anne olur..
Elfsglm Ben ikili yaptırdım zaten risk düşük çıktı. Bütün herşeyi normal geldi yani. Doktor 3lü trdte gerek yok dedi brnde yaptırmadım onu. Perşembe günü detaylı ultrasona giricem işte 💁🏻♀️21 haftalık olduk detaylı 19-23. Haftalar arası oluyor dostum 🤗
worin yaptırmadım çünkü 2li test için ense kalınlığı ve burunda anormalik görünmedi yaşım da genç olduğu için gerek duymadım, detaylıda da sorun görünmedi ki 95% net sonuç veriyor detaylı.. 2li ve 3lü test zaten 100de 100 doğru sonuç vermiyor, riskli çıktıktan sonra amino sentez önerilecek vs..
Suslumom 2 li yaptrdim sonclar guzl ciknca dktrm 3 luye gerek duymadi ayrintili ultrasonda yaptrdim sknti yok sukur
Irmm2816 Krasivyy evet ama öğrendikten sonra belirtiymiş diyodum normalde hiç aklıma gelmezdi çaylar tarçınlar beni söktürmüyor herhalde diyodum meğerse bebişmiş 😂