Selda_66 açıkçası çoğu şey yasaklı gebelikte ve emzirme süresinde bile ama ben ilk oğlumda herseyi yedi sınırlı bir şekilde tabi asla arka arkaya zararlı baketli şeyler yeme canın çektiğinde bence nefsini giderecek kadar sonrası gelmese daha sağlıklı şimdi ikinci gebeliğim bundada herseyi yemek istiyorum ama yiyemiyorum tiksinti oluyor bence sınırda yemenin çok zararı olmaz gibi