Nzlcn27 8 haftalığım ama 3 haftadır yemek yiyemiyorum sadece patates haşlama ekşi zeytin peynir salatalık yiyorum her öğün , başka altarnatif mide bulantılarına iyi gelen önerileriniz var mı :( ?
HBetul Nzlcn27 zeytin ve kaşarlı tost ile aylarım geçti bi onlar iyi geliyordu siz yine bir şeyler yiyormuşsunuz kaşarlı tostu tavsiye ederim .
Nnk87 Nzlcn27 tek kurtuluşum prilam dı. Doktorunuza danışın bu ilacı yazdırın. Bulantı kesilince yemek de yiyebilirsiniz. Bende çok zorladım dört tane içtiğim halde fayda etmediği zamanlar bile oldu. Ama geçiyor merak etmeyin.
buseturan Nzlcn27 “Prilam Dr“ yazsın dokturun ben 17+1 haftalığım hala ilaç içmediğim gün kusuyorum kolay kolay geçmiyor
Zehraartar Bende berbat durumdayım aynı şekilde üzülüyorum bi de kendimi değil bebiş vitaminsiz kalır diye
Nzlcn27 Zehraartar bebek ilk aylarda annenin depolarından beslendiği için çokda etki etmiyormuş üzülmeyin :) hatta kilo vermek bile çok normalmiş ben 2 haftada 2 kilo verdim
fairytale_ Zehraartar üzülme canım ilk aylarda bebek gelişimini sizden çok almıyor bende 4. Ayım bıtene kadar kustum hep - 6 kılo vermiştim korkmustum sızın gıbı doktorum korkmana gerek yok 4. Aydan sonra bebek senden alıcak gelısımını dedi 🥰cok sukur bebegımın gelısımı ıyı
Umudummmm HBetul HBetul kendimi gördüm 7 haftalık benimde hiç canım bişey istemiyor ekmek zeytin tost yoğurt
Kubraaa04 Of ben de aynıyım patates haşlama ve simit dışında hiç bişey yiyemiyorum yağ baharat salça tavuk et her şey midemi bulandırıyor buzdolabının kokusu elimin kokusu her şey midemi bulandırıyor bugün 6 haftalık oldu
Nzlcn27 Nnk87 doktoruma bahsetmeyi unutmuşum bi sonraki kontrolde kesin söyleyeceğim çünkü öğürüp çıkartmaktan çok yoruldum
Bilibon Haftama kadar sadece ekmek peynir bazen kasar domates eklendi sonra salatalik bide patates surekli ekmek tikistiriyodum sonra gecti cok Sukurr
Kubrabsyg Nzlcn27 ben 20 günde 5 kilo verdim yediğim tek şey patates haşlaması şeftali ve muz 🥹 iştah sıfır zaten bide üzerine mide ağrısı var. Prilam işe yaramadı iştah çok başka birşey bulantı çok başka. Bulantını hafif kesiyor ama gün boyu uyuyorsun ikinci çocuğu olanlar için büyük sorun 🥹 o yüzden prilam dahi içemiyorum
HBetul Umudummmm sonradan geçiyor ama şuanda biraz sabır 🥰 zaten ilk 3 ay cocuk anneden tam değerlerinde beslenmiyor die biliyorum 3 aydan sonrasında yediklerimizin öok önemi var
Umudummmm HBetul aynen öyleymiş teşekkür ederim biz onun için çok mücadele ettik yine ederim nabayım yeterli iyilik güzellik olsun 🌹
Zlfiyee Bende o durumdayım 7 +4 haftalığız inanın akşama kadar hiç bişey yemeden durabilirim ne zaman gececek,geçermi bilmiorum ama bu durum artık beni etkiliyor.
Umudummmm Zlfiyee kıyamam bende aynı ama ayaktan düşmemek için meyve yiyorum süt içiyorum ceviz falan rabbim yardımcın olsun dualarım hep güzel annelere🌹
startown Nzlcn27 evet çünkü midem boşken mahvoluyorum bir iki lokma yesem azalıcakmış gibi geliyor ama yicek bir şey bulamıyorum 😵💫