İlk hamileliğimi şehir dışında öğrendim sürpriz olmuştu 2 yıllık evliydik kimi arayacağımızı şaşırmıştık yakın hissettiğimiz herkesi arayıp söylemiştik o heyecanla. İkinci bebeğime hamileyim şu an ve bebeği görene kadar en yakın bir arkadaşım hariç kimseye demedim 6+3 te bebeği görünce 5.5 yaşındaki kızıma abla olacağını söyledik. Ertesi gün kayınvalidemlere söyledik doğururken söyleseydin kızım dedi güldü 😄 nasıl bekledin durdun bugüne kadar dedi aynı performansı senden de bekliyoruz dedim ama söylemiş yine de söyleyeceklerine