Babyloadinggg Merhaba herkese Ben dün transfer oldum heyecanlı bekleyiş başladı ☺️ Transfer olanlar varsa beraber bekleyelim 🥰
1Anneadayiiii Babyloadinggg Hakkında hayırlısı olsun canım inşallah güzel sonuçlar alırsın Allah’ın izniyle 🌸 bende dün aşılama oldum beklemedeyim hayırlı sonuçlar olsun inşallah 💖
sevaaaa1 Dilerim güzel sonuçlar alırsınız 🤲🏻 Dualarım siizinle ben de aşılama yaptırdım test gününü bekliyorum açıkçası çok umudum yok ama hayırlısı ben tüp bebek sürecini merak ediyorum bahsedebilir misiniz biraz ?
Babyloadinggg sevaaaa1 ben dondurulmuş embriyo transferi oldum. İlk olarak iğnelerle yumurtalar olgunlaştırılıyor. Sonra yumurta toplama işlemi yapılıyor. Ondan sonra benim değerlerim uygun olmadığı için taze transfer olmadı. Donduruldu. İnşallah tutar olumlu düşünün ☺️
sevaaaa1 Babyloadinggg değerlerim derken yine fsh a falan mı bakıyolor lh e2 gibi hormonlara mı acaba ?