30 gün önce. Doğum yaptım. 30 gün geçti ayakta hareket halindeyken göbek deliği sol tarafımda acı var oturunca geçiyo. Göbek deliği değil ama karnım yani solunda kalıyo demek istedim . Yürüyosam durmam oturmam lazım çok acıyor. Bu arada bu acı yeni değil doğumdan 3-4 gün sorna başladı hep değil ama her gün muhakkak acı girer yani
Ayrıca akıntı karışık kanama devam ediyor az az . Fakat aşırı kötü kokuyor. Anlamadım böle mi oluyodu? İnsan tedirgin oluyo içten dikişimmi açıldı enfeksiyon mu kaptım bilen yaşayan var mı?