Eşimin ismi Mert, ben de ordan yola çıkarak yakın anlam diye Yiğit ismini istedim. Eşim de Cihangir diyor yakınlarımızın da fikrini alıyoruz 😅 ikiye bölündük 🤣 Siz ne dersiniz? Bir de tanıdıklarınız var mı bu isimlerde, karakterine nasıl sirayet etmiş isimleri onu da paylaşır mısınız 😌🤍