kubb bu ay ovulasyon testi kullandım 2 defa test yaptım negatif.. bugun regl günüm gelen giden yok. belirtide yok. akıntıda yok. sadece göğüs şişkinliği var. bi umut bekleyenlerdenim. 😕
semrasemra Benimde dündü olmadm cnm 12 snde gebelik testm negatifti. Umarm bebeklerimiz bizimledir🙏🏻😊