Sebur Kızlar benim ismim ay ile bitiyor kızımında benimle isimi uyumlu olsun istiyorum. Sizce nasıl? Not: benim ismim Seray🤪
Merve_kucuk Sebur Nilaylar biraz hırçın oluyor patavatsız oluyor 😂 kızımın adı Miray çok akıllı maşallah 🧿
Sebur Merve_kucuk 😁😁😁😆 bilmiyorum artık nasıl bi kız olacak ama😅😂 büyük ihtimal nilay gibi. Miray da çok hoş 🩷
Cerenyagmur Sanki ay ile başlasada güzel olurmuş gibi geldi bana Aycan gibi sizin adınızın anlamıyla biraz uyumlu buldum açıkcası o da aydan gelen can gibi düşündürdü bana. Umarım yanlış anlamazsınız fikir vermek açısından söylemek istedim sadece 🙈
Cerenyagmur Sebur sadece fikir olarak belirtmek istedim adıyla yaşasın İnşallah sağlıkla alın kucağınıza 🥰🥰
Emel5805 Rumeysa_96 Balca ne ya😂ilk duydum değişik isim koycaz derken çocukları ileride akran zorbalığina maruz birakiyorsunuz