2020 senesinde yumurtalıkta ki kist için ameliyat olmuştum regli değil de ölüm sancısı gibi gelen ağrımla öğrenmiştim kist olduğunu ekstra patlayıp birde apandistime de mikrop kaptırmıştı ( apandisit alındı) 2022 de tekrar bir çikolata kistim olduğunu öğrendim 1 yıllık evliyim şu an da çocuğum olmuyor tabiki nasip ama kistin etken olduğunu düşünüyorum çikolata kisti gebeliğin en büyük düşmanıdır adet kanıyla beslendiği için demem o ki zor bir süreç benim sürecim devam ediyor aylarca doğum kontrol hapı sayısız hap sayısız hastane rabbim yardımcımız olsun