Merhaba arkadaşlar
Ben şuan 6 haftalık hamileyim ilk kontrol gittiğimde rahimde birsey görmediler bir hafta sonra gittim yine ultrason görmedi doktor alttan baktı kesenin olduğunu içinde bebek olmadığı söyledi 2 haftaya sonra randevu verdi ayin 13.ne başına böyle bişey gelen oldu mu olumlu ve olumsuz sonuçları