Oyku3005 Salı günü verdim tahlil sağlıkocağında 101.90 çıktı günüm geçmedi ama bat3 ağustos bugünde 3 ü birdaha kan testi verim diyorum devlet hastanesinde ama tokum alırlarmı birşey olurmu farkedermi yapan varmı böyle
Eslemiqooo Oyku3005 canım merhaba beta hcg açlık tokluk hissi gerekmiyor sadece verdiğiniz günün üzerinden 48 saat geçmesi gerekiyor. Hayırlı uğurlu olsun inşallah 🙏 🌸🌸
fairytale_ Oyku3005 aç tok farketmez canım ama aynı yerde ve aynı saat diliminde kan vermen gerek verdiğin değerin 2 gün sonrasındaki doğru sonuç alasın her hastanenin ölçümü aynı olmuyor hayırlı olsun simdiden🥰
Bebemiz Oyku3005 bugün verirseniz iyi okur çünkü iki günde bir 2 katına yakın artış bekleniyor. Sizin 100 çıkmış salı Perşembe 200 desek Bugün 350-400 e yakın bir şey olmalı
Eslemiqooo Oyku3005 ben mesela sağlık ocağında verdiğim 30 çıkmıştı ama devlette 24 çıktı 2 gün sonra verdiğim de 53.5 oldu o yüzden hemen karamsar olmayın. Mutlaka 48 saatin geçmesini bekleyin.
Fatmanur12345 Oyku3005 geçen gittim bana kimyasaldan diş gebeliktir deyip korkuttu kan tahlilim 31 çıkarmıştı gittiğimde muhtemelen düşmüştür fln dedi o Hun’u de kan iste yükselmişse haftaya gel dedi 107.18 çıktı doktorlar neden böyle yaa bende çok korkmuştum
Oyku3005 Yektek22 bugün gidemedim araçta sıkıntı oldu bakacam bi şekil ya yarın ya diğer gün gidicem inşallah
Oyku3005 Bebemiz araçta sıkını oldu kaldım mecburen yarın bakacam inşallah birke farklı çıkıyormuş diyorlar? O nedenki
Oyku3005 Fatmanur12345 benim batım 3 ağustos normalde Sat 8 temmuz ama 5 gün geriden geliyor hep 5 gün önce öğrendim hamile olduğumu salı salı tahlil verdim bat daha vardı ama işte 101 çıktı normalmi doktor kafamı karıştırdı 🙄 stres oldum