Suhedacrk bende 6 haftalıkken doktora gitmiştim fakat bebek yoktu kese vardı yolk da vardı 1 hafta sonra gittiğimde çok şükür bebeğimi de gördüm kalp atışını da lütfen içinizi rahat tutun. Benim 1 haftam çok kötü geçmişti daha önce de kayıplarım olduğu için. Bu üçüncü hamileliğim. O yüzden içiniz rahat olsun endişelenmeyin. İnşallah bebeğinizi görürsünüz 🌷