Momylinda 0-3 ay 8 alt üst takım 3-6 ay 5 alt üst takım 4-6 ay 1 adet 3-6 ay 5 tulum 4 adet yenidoğan zıbın 6 adet 0-3 ay çıtçıtlı body eylül ortası gibi doğacak bebeğim sizce yeterli mi
Limonlukekkk Momylinda yeter canım benımde eylulde dğacak zaten her gun çamaşır yıkıyoruz kurur yanı diğerleri kirlenene kadar
Aylaa123 Momylinda bence suan yeterli çıtçıtlı badi sayısını yükseltin biraz ama az olmus ihtiyac halinde doğduğunda bebeğinizin boyuna kilosu a göre alışveriş yaparsınız fazla doldurmaya gerek yok siye düşünüyorum
ggmom Momylinda Momylinda 0-3 ay zıbın alın 5-6 tane daha bnce yenidogan hemen küçülüyor ve zıbın hep ihtiyaç
Momylinda Limonlukekkk aynen yeterli gelsin eksik gelmesinde büyüdükçe alınır stoğa gerek yok diye düşünüyorum
Momylinda Aylaa123 ben de ilk kızımda öyle bir alınmıştı ki yani yazık bundada çok mu az tuttum diye şüpheye düştüm kafam karıştı
Asilkaselg Momylinda bolca zıbın lazım olacak 4 yetersiz gelebilir ağız mendili müslin almanızı da tavsiye ederim yenidoğan olsun ilerleyen zamanlar içinde müslin çok işinize yarar
Aylaa123 Momylinda çok alınmasının bi karı yok ki bebek hızlıca büyüyor zaten elinizde kalıcağına ihtiyac dahilinde çıkıp almak daha mantıklı bence
Momylinda arkadaşlar ben birde bugun yıkamaya başladım tulumlarıda hurçlara koyayım mı yoksa dolaba asayım mı
ggmom Momylinda asın bence hepsi bitene kadsr bir yerde olsun bitince de hastane çantanızı hazırlayın
Zeyyno_ Momylinda Bnce yeterli kıyafet olarak bnde bu kadar felan aldım doğduğunda kilosuna göre almaya devam edicem zibini biraz arttırın ama yetmez 🙏