Merhaba arkadaşlar şimdi ben 31 haftalık gebeyim ama ultrasonda 33 çıkıyo 2 hafta önden gidiyo dedi doktorum doğumumda nasipse 36 haftalıkta alınacak yani son adet tarihimi baz alınıcak yoksa ultrasona göremi hareket edicek doktorum acaba sormayıda unuttum böyle olanlr varmı acaba ?