afra119- Canlar nasılsıniz benim ikinci gebeliğim 7 haftadayiz ve karnım aşırı çıktı, bu kadar çabuk büyümesi normal mi kendimi 3 4 aylık hamile hissediyorum? Sizin nasıl geçiyor 🙂
afra119- Beybyi keseyi görmeye gitmiştim 2 hafta önce keseyi gördüm doktorum ayın 10 da çağırdı kalbi için