Temizhlya Kızlar selam 36. Haftadayım ve hala dönmedi doktorum bu haftada dönemezse 38 de sezeryan yapalım dedi sizin ne zaman döndü
Guzelanne56 Temizhlya 20 den beri bebegım dönmüştü hep erken doğum rıskım vardı 33 de de suyum ve sancım geldı
Glchan_34 @Temizhlya benimki 35 te yeni döndü 35+3 tü salı kontrolüm var inşallah yine donmemistir iki haftada üç kez döndü beyefendi