Ipekyuksel 1 veya 2 saat önce sobanın kovasında kalan közde patates közledim sobanın içinde ve yedim ablam neden yedin patates karbonmonoksit gazını çeker zehirlenirsin dedi 🙁 12 haftalık gebeyim şimdilik hiçbişey yok olur mu sizce 🙁
Edirefp Ipekyuksel canım bişey diyemedim şimdi. Ama düşününce banada pek sağlıklı gelmedi. Doktora sorma şansınız yokmu?
NaimeYilmaz Ipekyuksel Bende bilemedm sobanın ıcınde olunca.. Doktorunuzu arayn bi danısın bence yada kötü gelcek fıkır ama yenı yedıysen cıkaramazsn ?
Busbus Ipekyuksel kabuğunu soyup yemişsindir cnm o yüzden birşey olacagını sanmıyorum kendinde mide bulantısı ve kötü birsey hissetmiyorsan bir şey olmaz stres yapma ama endişeleniyorsan doktorunu ara içini rahatlat
elveda Ipekyuksel sanmiyorum birsey olacagini eskiden herseyi sobada yaparlardi yani sen yinede doktoruna bir danis insallah birsey olmaz 🙏
Ipekyuksel NaimeYilmaz acile gittim. Besine geçmezmiş karbonmonoksit gazı. Soluma yoluyla geçermiş. Ordanda kana
Ipekyuksel Busbus evet kabugunu soydum ama doktorada gittim yani besine geçmezmiş karbon monoksit gazı.
KezbanAyhanKorkmaz Bence birşey olmaz çok severim çok yediğimiz birşey korkma psikolojikman zehirlenirsin yoksa 🙂
husniyealtun Cok tedirgin olduysan ve druna ulasamayacaksan 112 yi ara oradaki dru iste telefona anlat durumunu. Onlar bir yol gösterirler..