gzddgn Merhaba kızlar ben kürtaj oldum maalesef bebeğim karnımda öldü üzerinden 6 ay geçti hala hamile kalamadım dün gece kasık ağrımdan uyuyamadım bugün de vajinal ağrı var test yaptım negatif adetime 10 gün var çok erken mi yaptım sizce de