Kızlar 6. Haftamda kanamam oldu acile gittim düşük tehdidim olduğu söyledi ve progestan verdi fitil olarak kullanıyorum şuan 14. Haftamdayım ve az önce afedersiniz ama sümüksü yapıda kan geldi kahverengi değildi sizce yeniden mi kanamam başlıyor geçen gün özele gittiğimde bu durumu birdaha yaşadım anlatmistm belki fitili koyarken tahriş etmiş olabilirsin herhangi bir sorun yok dedi ama bugün de aynısı yoktu sorun yoksa neden bu şekil de kanama geliyor