senem44 sandı sıklığın yani bahsettiğin kasılman 10 dakikaya düşmediği sürece bir sorun yok ama atıyorum bir geliyor yarım saat sonra bir daha geliyor yada bir saat sonra doktor bana yalancı kasılmalar dedi doğum sancısını ayırt etmeden direk anlarsın demişti😂 37+3 oldu oğlum bende sezaryan bekliyorum 🥰