İçimde kıvıl kıvıl geziyor ben hissediyorum her gün sırt üstü uzanıp minik minik karnıma dokunuyorum içimde kımıldıyor o anki mutluğum dünyalara bedel eşimde bebeğimizi hissetmek istiyor hergün elini karnıma koyup uzun uzun bekliyor hissedemediği için üzülüyor artık onunda bu duyguyu yaşicağı günlere gelmek istiyorum siz bebeğinizin tekmelerini ne zaman fark ettiniz kımıldaması değil dışardan hissedilecek olan hareketlerinden ve tekmelerinden bahsediyorum 🥰😇