Kızlar merhaba. Regl günüm yarın. Tekrar test için bekliyorum olmazsam yapacağım yine. Fakat sabah çok şiddetli diş ağrısıyla uyandım. Dişim apse yapmış enfeksiyon kapmış ve çok şişti. Doktora hamilelik şüphem var dedim. Antibiyotik kullanmak zorundasın ama en zararsız augmentin vereyim dedi. Korkuyorum bir şey olursa diye 🥺