Selam arkadaslar.yeni katildim araniza 😊
9 temmuz adetin ilk gunu.21 temmuz da ovitrelle yaptim.2 yumurta gelismisti sol tarafta
- gun gebelik testim tamamen negatifti.bugun igne gununu saymazsak 13.gunum erken gebelik testi yapiyim bi tane dedim.asiri zor gorunen ikinci cizgi vardi
Elimi yikarken testi lavaboya dusurdum islaninca cizgi biraz daha belirdi.
Bu sekilde gebeligini ogrenen varmi aranizda ?
Normalde test gunum carsamba ama dayanamadim malesef erken mi yapmisim sizce 😊