Benimde aşağıda ama herhangi bi kanama yaşamadım ama ilişki yasak ağır kaldırmak yasak ara ara kasık ve alt karın ağrısı var 20 +5 haftaligiz hala aşağıda doktor eğer yukarı çıkmasa 37 haftada sezeryana alırım dedi inşallah cikar ilk gebeligim çok korkuyorum