sd18 merhaba kızlar, doktor ilaç verdi kullanmama rağmen her şeyden tiksiniyorum aşırı midem bulanıyor kusamıyorum da.. öneriniz var mı? yardımcı olursanız çok sevinirim 😑
ikibebeliannis sd18 canım benim maalesef bi tedavisi yok bunun sadece 15-16 haftadan sonra ya tam bitiyor ya hafifliyor bol bol sabır
Babyybabyyy sd18 15.haftadayım aşırı bulantı var. Karnım acıkıyor yemek yiyorum bu sefer de yiyince midem bulanıyor. Ne yapıcam şaşırdım kaldım. Allah yardım etsin
Meryem345 Bende 7. Haftadayım mide bulantısı var tuzlu kraker ve sade soda iyi geliyor bana deneyebilirsin 💝
sd18 Meryem345 sade sodayı çok seviyordum ama ondan bile tiksindim ne yapacağımı bilmiyorum kraker de deniyorum bakalım teşekkür ederim 🙏🏻
Ucubirarada Bende de şişkinlik varda sanki o midemi bulandırıyor gibi ya tam bulantı da değil ama iştahsızlık bı var bı yok özellikle biseyler yiyince başlıyor sanki 🤷🏻♀️
sd18 Ucubirarada benim de bir şeyler yedikten sonra daha çok bulanıyor ve o yediğim şeylerden çoğunlukla tiksiniyorum
Ucubirarada Babyybabyyy eveett ya hepimizin aynı demekki 🤦🏻 benimde öyle acikiyorum acayip şekilde midem eziliyor başta sonra yiyince midem bulanmaya başlıyor ya 🤷🏻♀️😕 cinsiyetiniz belli oldumu
Ucubirarada Babyybabyyy yok canım benim daha erken yani 7 haftalık senin 15.hafta diyince belli oldumu acaba diye sorayım demiştim de 🤗
Ucubirarada Babyybabyyy hayırlısı olsun inşallah canım sağlığı yerinde olsun da 🤲🏻 kendini mı göstermiyor? Geç öğrenilen genelde kızlar oluyor 🤗