Arkadaşlar 30 haftalık hamileyim.3 yaşında oğlum var saçları çok seyrek okuduğum bazı yazılar gebelikte çinko ve keratin desteği almanın çocuğun saçına etki ettiği yazıyordu.Sizce bunun doğruluğu var mı? Bebeğin saçları 30.haftadan sonra oluşuyor böyle bir destek alsam mı acaba ?😅