mystery00 Bilmediğimden soruyorum kızlar arkadaşım hamile bebeğiyle kan uyuşmazlığı varmış nedir bu riskli bişey mi dikkat edilmesi gereken bişey var mı doğunca bi sorun oluyo mu bi iğne vuracaklarmış sanırım yaşayanlar bi anlatabilir mi? Etraftan sakat olur o çocuk diyen bile varmış nası diyebiliyosa bunu tabi.
kader_ozol mystery00 2. gebeliğim canım ikisinde de 28. hafta da iğne vuruldum doğumdan sonda bir doz daha vuruyorlar 72 saat içerisinde Bebekle sükür bi sorun da cıkmadı
Eddakayaa mystery00 sakat olur diyen kimmiş ya 😂 ya sabır kan uyusmazligi öyle birsey değil canım iğneyi vuruyorlar ve bitiyor hele ilk gebelikse hiç korkmasin riski az en fazla sarılık değeri yüksek doğar ama zaten iğne olucak yani hiç bir sorun yok
Huda-27 mystery00 ne alaka sakatlıkla la havle cahil insanlar konuşmasa keşke bilmedikleri şeyler hakkında bir iğne yapıyorlar bitiyo
ozlemkksl Merhaba , doktorum hiç bana sakat olur vs demedi Allaha şükür bütün testlermizde sağlıklı çıktı . 28. Haftada kan uyuşmazlığı iğnesi vuruluyor o kadar korkmanızı gerektiricek bir durum yok ferah tuttsunlar içlerini:)
Badehandekuzey mystery00 3.hamileliğim benimde eşimle kan uyuşmazlığım var. Her gebelikte ve doğum sonrası iğne vuruluyorum. Düşük oldu onda da vuruldum. Yani biraz dikkat isteyen bi durum ama çok şükür sağlıklı çocuklarım.
dmla_ Benim ilk hamileligim eşimle kan uyuşmazlığımiz var doktora sorduğumuzda ilk çocukta bi sıkıntı olmicagini cocuk doğduktan sonra muhakkak korunma aşısı olmamı söyledi normal de 28 hafta da yapıyorlar ama ben bazı sebeplerden dolayı gidemedim doktora danıştik bizde