06Canan Skck 36.haftamızdayz çantamız hazır hazırlıklar bitti ağrılarm dışında sorun yok 😂normal doğum olacağı için bekliyoruz artık
SrpYlmz Skck 27 de dolabını kıyafetlerini halletmiştim 32 gibi valizi hazırladım şuan 36+3 üm sezeryan olucam 16 günümüz kaldı 38+5 de alıcak bekliyoruz 🥰🙏 iyiki de önce yapmışım şuan hiç bişeye halim yok karnımı zor doyuruyorum🥲
myavocado Skck 36+0′,ım ben biraz aceleci davrandım iki üç hafta oluyor hazırladım 😊kendi çantama makyaj, tarak toka gibi şeyleri ekleyeceğim sadece. Doğum da inşallah bir sıkıntı çıkmazsa normal gibi gözüküyor