beybim0 kafanıza takilacak birşey yok sütün gelmesi hamilelikle alakasi yok hamileyken gelen prolaktin hormonu fazla salgilananlarin geliyor benim gebelik öncesi de olurdu mesela. Memelerlw oynamayın kurcalamayin farkında olmadan uyarirsiniz😊 doğumdan sonra beyin bunu algılıyor ve öyle süt üretimi başlıyor hatta sütün gelmesinin sezeryan yada vajinal doğumla bile alakası yok doğumdan sonra bol bol bebeği tutun bol bol elle masaj yapın bir haftada yavaş yavaş çoğalır ilk başlar az gelirse yada gelmezse hatta sütün yok bile demeyin yavaş yavaş olur benim 10. Gün tam geldi bilginize