Kızlar test yaptıgınızda kuruma cızgısı dıye onemsemeyıp pozıtıf cıktıgı oldumu ıkı tane test yaptım aynı paketten ıkı cıkıyorya ondan bırınde ole bısı olmadı saatler sonra baktıgımda bıle ama dıger tekınde oldu aslında ılk 5/10 dakıka arası baktım bıraktm yok dıe o ara hemen mı belırdı yoksa saat gectımı bılmıorum baktıgımda sılık cızgı vardı