Hayelllerhayatttlar Perşembe 905 betayla hastaneye gittim malum keseyi göremedik doktor da Salı gel dedi dünde betam gayet yüksek çıkınca şimdi duramıyorum hemen gitmek istiyorum eşim istemiyor ama çok heyecan yapıyorum beklesem mi gitsem mi bilemedim ya
dem34 Hayelllerhayatttlar hemen gözükmeyebilir bence biraz bekleyin derim yine tabii siz bilirsiniz benim ilk de gözükmedi kese 4+4′tü 5+6′da gözüktü kese
Aylaa123 Hayelllerhayatttlar kese 3000 üstünde görülüyor doktorunuz salı günü gel dediyse salı günü gidin keyifinden size şu gün gel demiyorlar niye erken gidiyorsanız göremezsiniz ki
Nazgrr Canım bekle bence zaten keseyi görmek için gideceksin sonra kalp atışı için derken beni doktor her hafta çağırıyordu
Hayelllerhayatttlar Nazgrr öylede işte o heyecan varya happy kidste de bir arkadaşa önceki postumu açtırdım orda ikiz gebelik olma ihtimali de var denince duramadım hiç
Aylaa123 Hayelllerhayatttlar ikiz betadan anlaşılan birşey değil ayrıca betanız aşırı yüksekte değil normal değer aralığında zaten kalmıs 3 gün gitmenize sabredin
tugcesakzci Hayelllerhayatttlar betanın yüksek olması ikiz gebelik olduğu anlamına gelmiyor zaten normal betanız aşırı yüksek değil birden artması da sıkıntı
Hayelllerhayatttlar Aylaa123 arada bir gün farkla yükselmesi iki katı değil 3 katı yükselmesi şarşırttı