MevaMeva anladım. Canım çok geçmiş olsun benim de 4 kaybım var 3 ve 4.gebelikte oksapar 0.4 kullandığım halde kalp atımı olmadan düşük yaptın. benim de paı homozıgot bir de bir genimde daha var homzoıgot ama o folik asit eksikliği yapıyormuş. Bu gebeliğimde doz artırıldı hibor 5000 verildi günde iki kez oksapar 0.4 e denkmiş . Şükğr bu ilerledi öncekilerde hiç kalp atımı almamıştık bana da hep sağlıksız gebeliktir ondan düşmüştür dendi ama 4 ü de mi sağlıksızdı bilmiyorum. Ha tabi olabilir ama sizin bu genetikli tüp bebekmiş yani benim hepsi doğal olmuştu da işte hepsinşn sağlıksız olma ihtimali dişük gibi geliyo