minnakmercimek 18+2 yim 5 kilo almsm fazlami kizlat muhabbet edelm skldm, bebegiji hisseden varmi oglusumu az hissedir gibiym emin degilim
Sakirtugce33 minnakmercimek 2 kilo aldım 3. Hamılelıgim benim iki kızım var bu bebiş erkek bende hissediyorum az az hareketlerini
eymeninannesii minnakmercimek bende 18+2 yim pit pit şeklinde hissediyorum 16 ci haftada 3.5 kg aldım die doktorum cok dedi biraz daha dikkat ediyorum galiba şeker hastasiyim die de fazla demiş olabilir
Nsrin5 Ayy kızlar karnınızın içi ağırıyo mu bazen bnde 18 haftalığım bazende kasıklarım ağırıyo normal mi
zgdndrm Bazen rahmim çıkacak gibi hissediyorum.. Öyle sancı giriyor..Ama sık sık tuvalet maceram var.