Bhrtopkaya Merhaba çok geçmiş olsun. Ben de 14 haftalık hamileyim ve aynı teşhisi aldım. Benimki de çok şiddetli kanama, kasık ve bel ağrısı var. Benimki baya erkenmiş. Çam Sakuraya yönlendirdiler, şu an orada kalıyorum. Sizde erken dönemde bir belirti var mıydı? Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah