Bu hastanede hangi doktora gidiyorsunuz kimden memnunsunuz? Farida hanıma giden var mı?
ekimannesi_ memnun musunuz nasıl bir doktordur
İrem Yamana gidiyorum,farida biraz ağzı bozuk bir doktor memnun kalmadın
Symkyhn ağzı bozuk derken nasıl yani
Symkyhn İrem hocadan memnun kaldınız mı
Asenanana 1 kez muayene oldum açıkçası ekimde doğum var ama emin değilim değişebilirim…