Kaçıncı haftadasınız ödemden ötürü genelde şişmeler oluyor ben 37. haftaya giriyorum uzun zamandır el ve ayak şiş uyanıyorum ama sol elim daha fazla şiş oluyor bunu da yatış pozisyonuma bağlıyorum hep sol yanıma yatıyorum çünkü uyuşma da oluyor sık sık