Fatmanur12345 Baby-ES Hayelllerhayatttlar Aynil710 Sare19 Rumeysa_01 Kızlar 31 temmuzda betam 107.18 çıktı 9 Ağustosa randevum var kese görünür mü sizce bide bugün hatıra baksın diye az önce test yaptım baya koyu çıktı kaset test ona göre merak ettim kese görünür mu acaba çok sabırsızlık ilk gebeliğim çok heyecanlıyım
Baby-ES Rumeysa_01 şuan eve 6 gün gecikti, ama beta 1600 iken 1 gün gecikmişti sadece ben biraz erken öğrendim 😊
Fatmanur12345 Baby-ES ayyy insallah sizede hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebişlerimiz insallah🤲🏻🤲🏻🐣🐣❤️❤️