ilaydamom_ ben kendi adıma kendi kendime verdiğim kararı yazdım akıl vermiyorum fikir beyan etmiyorum .. yaşadığım bi olay yüzünden sağlıklı olan evladımı aldırmış olsaydım bunun vebalini kim verecekti ?
Devlet mi
Doktor mu
Hastane mi ?
Birileri benim bu dediğim doğru yapın diye yazmadığımı yaşadığım olaydan yola Çıkararak bu kararı aldığımı ve bu konuda hiçte haksız olmadığımı bi önce ki aynı postta ki yorumumda sebebini anlayacağınızı düşünüyorum 💭
Altını çize çize belirttim yaşadığım bu bu olaydan ötürü diye …
Ve hayla da aynı fikirdeyim eğer benim yerime doğurmayacaksan seni hiç alakadar etmez
Evde de doğururum zamanında çoğu kadın evde doğurdu bu kötü veya aşağılayıcı bi durum değil
Bence
Cahilce düşünce şudur her şeyinizi bütün iradeniz ile işi biliyor kafasında olmak
Sorgulamak lazım en bilir kişi olsa bile kimse sizin düşündüğünüz kadar masum olmayabiliyor .
Hiç Tv de görmüyor musunuz
Veya çevreniz de
Doktorlar ezberlediklerini sunuyorlar
Mesela genlerimizi nereden bilecekler
Ailede şeker tansiyon varmı diyorlar sadece bu
Misal bizim ailecek boyun kısalığı var Down sendromu şüphelendi evladımdan ama genlerimi bilemediğinden diyemiyor genetiktir diye de
Demek istediğim bu
Gözünü açık tutmazsan duygularına kapılır kendine yazık edersin
Down diye aldırmış olsaydım doktor dedi diye
Ve bir daha ki sefere gebe kaldığımda yine aynısı çıksaydı yinemi aldıracaktım ?
Çünkü çözümü yok
İrademiz dışında ki herşeye sorgulamak lazım bunu bilir bunu derim
Her söyleneni kabul etmek iyi bi ebeveyn etmiyor .