Kizlar selam, ikinci çocuğuma hamileyim. İlk çocuğum 3 yasinda onunda çok hareketli bir dönemi. Ne kadar kendimi kollamaya çalışsam da birden gelip hızlıca üstüme atlıyor zıplıyor. Az önce de sert bı şekilde karnımın üstüne zıpladı kendimi korumaya çalıştım tabii ama yinede anlık refleksle ne kadar olursa 😔 bebeğime bişey olmuş mudur diye endişelendim daha dün kontrole gitmiştim çok şükür yolunda dedi doktor herşeye henüz 10 haftalık. Var mı benim gibi küçük çocuğu olup bu tarz şeyler yaşayan