Damlao Arkadaşlar philips avent en çok tercih edilen sanırım ama çeşitleri var cam mı alayım memnun olduğunuz başka markalar var mı yavaştan başlayalım çanta hazırlığımıza (30+1)🥹
Kumsal2606 Damlao hangi biberonu alırsan al ama cam daha sağlıklı onu unutma. Ben kızıma mamajo kullandım emzik de chicco Ama şuan chicco da sıkıntı var galiba e bebekte yok
Azra8Engin Damlao ben lansinoh biberon kullanıyorum plastik. Birde süt sagma makinesinden bi biberon çıktı. Bebeğim onu çok sevdi. Onunla içiyor. Plastik. Emzikte Philips Avent
Momasil_42 Damlao valla bana da bi arkadaşım cam sağlıklı ama düşürme filan yaşarsın sallarken başına filan vurur cam alma diğerini fazlaca strileze et dedi bende o yüzden chicco aldım biberonu , emziği de avent aldım
SbLBrk Lansinoh plastik olani aldim hem temizlemesi kolay hemde bebegim sevdi emzik tercih ettigim birsey degil onu yorum ekleyemiyorum
Cosimaniehaus Damlao bibs emziğe de güzel diyorlar. Ben sipariş etmiştim sonra yuvarlak olan burnuna değiyor diye yorumlar görünce iptal ettim. Kelebek modeller var ondan tekrar sipariş vereceğim ya da direkt philips alacağım.